مقالات تخصصی معماری

طراحی و اجرای دکور مغازه

طراحی و اجرای دکور مغازه

طراحی و اجرای دکور مغازه
طراحی و اجرای دکور مغازه معرف کسب و کار خدمات شما می‌باشد. به شما توصیه می‌کنیم تا همواره بهترین طراحی را برای مغازه خود انتخاب کنید.

تاریخ: 1399/11/30

آیا شما هم صاحب کسب و کار خود هستید و همواره به این موضوع می‌اندیشید که چگونه می‌توان یک طراحی و دکور خاص در مغازه داشت که هم باعث جذب مشتری شود و هم در روند افزایش فروش تاثیر مثبت داشته باشد؟ طراحی و اجرای دکور مغازه دارای اصول خاصی است که رعایت کردن و توجه به این اصول باعث می‌شود تا مغازه‌دار در شغل و حرفه خود موفق باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکور مغازه همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم می‌زند.

طراحی و اجرای دکور مغازه 6

طراحی دکور مغازه

امروزه فضای رقابتی در بین مغازه‌داران اصناف مختلف بسیار حساس و تنگاتنگ شده است. گویا همه افراد تلاش می‌کنند تا در این رقابت پیروز شوند. ویترین لاکچری  و دکوراسیون جذاب فروشگاه و مغازه می‌تواند تاثیر زیادی در جذب بیشتر مشتری و رونق کسب و کار هر مغازه‌دار ایفا کند. اهمیت طراحی یک دکور زیبا و جذاب و مشتری‌پسند بر هیچ شخصی پوشیده نیست و همگی در همین راستا تلاش می‌کنیم تا بهترین‌ها را انتخاب کنیم. این قانون برای مشتری و مغازه‌دار به یک اندازه اهمیت دارد. در حقیقت ویترین مغازه پل ارتباطی بصری بین مشتری و اولین تصویر ذهنی او از کسب و کار شما می‌باشد. در صورتی که دکوراسیون ویترین برای مشتری جذاب به نظر بیاید، او را به بازدید از داخل مغازه تشویق می‌نماید.

طراحی و اجرای دکور مغازه 5

اصول طراحی و اجرای ویترین مغازه

ویترین مغازه مخصوصاً ویترین مغازه‌های کوچک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. ویترین مغازه همانند پرده‌ی سینما در نظر گرفته می‌شود و جلوه‌گاه حرفه و کالای مغازه شما می‌باشد. بنابراین، باید سعی کنید تا ویترین مغازه شما نسبت به مغازه‌های اطراف جذاب و چشمگیر و متفاوت‌تر به نظر آید. وسایل تزیینی و کالاها را به شکلی در ویترین بچینید که توجه مشتریان عبوری را نیز به خود جلب کند. برعکس کردن برخی آیتم‌ها در ویترین مغازه و انجام کار‌های غیر عادی مثل استفاده از وسایل خیلی بزرگ یا حتی گاهی یک ویترین خیلی خالی با یک دست کت و شلوار چشم مشتری را به خود جذب می‌نماید. نحوه قفسه‌بندی فروشگاه کوچک دارای اهمیت بسیاری است.

طراحی و اجرای دکور مغازه 4

طراحی دکور مغازه با سنگ

در هنگام طراحی و اجرای دکور مغازه باید به تمام عوامل موثر در طراحی و جذب مشتری با یکدیگر به صورت همزمان توجه شود. طراحی و اجرای دکور مغازه با مصالح مختلفی از جمله کامپوزیت، ترمووود، آجر و سنگ انجام می‌شود. اما نکته مهم در انتخاب هر کدام از این مصالح برای اجرای دکور مغازه این است که هر شخص با توجه به بودجه اختصاص داده شده برای این کار و سنجیدن شرایط خود ممکن است هر کدام از این مصالح را انتخاب نماید. آشنایی با انواع سنگ‌ها و محل کاربرد آن‌ها به شما در انتخاب کمک می‌کند.

طراحی و اجرای دکور مغازه 3

نکات ضروری طراحی دکور مغازه

در هنگام طراحی هر بخش متفاوت از مغازه به دانستن یک سری از اطلاعات پایه نیاز است. به عنوان مثال پیشخوان یکی از بخش‌های مهم در هر مغازه به حساب می‌آید که نباید از تاثیر آن در دکور مغازه غافل شد. در طراحی پیشخوان یک مغازه به منظور تامین آسایش و راحتی هر چه بیشتر مشتری توصیه می‌گردد که ارتفاع پیشخوان نهایتا 101 سانتی‌متر در نظر گرفته شود.

پیشخوان باید در در جایی قرار بگیرد که مانع عبور و مرور مشتری نگردد و در ضمن خریدار هم بتواند به راحتی با فروشنده که در پشت پیشخوان قرار دارد صحبت نموده و خرید خود را تکمیل کند. در ادامه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید، زیرا باعث می‌شود تا اطلاعات شما در این زمینه کامل شود و تصمیمات بهتری را اتخاذ نمایید.

enlightenedاجرای ویترین مغازه الکتریکی در شیراز

enlightenedدکوراسیون مغازه کوچک مواد غذایی

enlightenedبهترین رنگ برای دکور مغازه

طراحی و اجرای دکور مغازه 2

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز و جنوب کشور با استفاده از ایده‌های مدرن و جدید همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه