مقالات تخصصی معماری

طراحی غرفه‌های نمایشگاهی

طراحی غرفه‌های نمایشگاهی

طراحی غرفه‌های نمایشگاهی
طراحی غرفه‌های نمایشگاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند زیرا در هنگام رقابت با برندهای دیگر قطعاً طراحی بهتر غرفه می‌تواند مزیت محسوب شود.

تاریخ: 1399/3/28

طراحی غرفه‌های نمایشگاهی در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نمایانگر محصول یا خدمات شما می‌باشند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی تلاش می‌کند تا با استفاده از بهترین ایده‌ها همواره برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

طراحی غرفه‌های نمایشگاهی

غرفه‌های نمایشگاهی

امروزه حضور در نمایشگاه‌های مختلف در سراسر کشور به منظور معرفی کسب و کار و همچنین توسعه تجارت برای هر بیزنسی به یک امر ضروری و غیر قابل اجتناب تبدیل شده است. در همین راستا نیز طراحی غرفه‌های نمایشگاهی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کنند. هرچقدر که طراحی و دیزاین غرفه و بخش‌های مختلف آن به هدف مورد نظر بیزنس نزدیک‌تر باشد، در نتیجه موفقیت بیشتری حاصل می‌شود. غرفه سازی نمایشگاهی یکی از بهترین روش‌ها برای به نمایش درآوردن فعالیت و خدمات هر شرکت و کسب و کاری است.

طراحی غرفه نمایشگاه در شیراز

در هنگام طراحی غرفه‌های نمایشگاهی باید به تمامی نکات و اصول طراحی غرفه‌های نمایشگاهی توجه کرد. اگر قرار است تا مشتری وارد محیط غرفه شود و شما با او صحبت و مشاوره داشته باشید، حتماً باید فضایی را بدین منظور در نظر گرفت. این فضا باید راحت، شیک و مدرن باشد، زیرا تاثیرگذاری بر روی مشتری و کسب اعتماد او از همین طریق به دست می‌آید. باید همیشه تلاش کرد تا از بهترین وسایل برای اجرای دکوراسیون داخلی استفاده کرد. دکوراسیون داخلی غرفه باید با توجه به متراژ فضا، طراحی خاص و جذب کننده‌ای داشته باشد.

طراحی غرفه در شیراز

انواع غرفه‌های نمایشگاهی

حال که شما تصمیم گرفته‌اید تا در نمایشگاه‌ها یک غرفه را به خود اختصاص دهید، لازم است تا با انواع دسته بندی نمایشگاه‌ها نیز آشنا شوید. نمایشگاه‌ها عبارتند از: نمایشگاه اختصاصی، نمایشگاه عمومی، نمایشگاه اکسپو و نمایشگاه فروش. حضور در نمایشگاه‌ها به منظور کسب موفقیت بیشتر و تسلط بر رقبا می‌باشد. شما باید تلاش کنید تا تصویری متفاوت و منحصر به فرد از خدمات و کالاهای خود در ذهن بیننده به جا بگذارید. برای مثال تاثیر مصالح در هنگام طراحی غرفه بسیار بارز است. اجرای دکوراسیون داخلی با شیشه از دیرباز مورد توجه معماران و طراحان بوده است.

طراحی غرفه نمایشگاه

مراحل طراحی غرفه‌های نمایشگاهی

هر طراحی و دیزاین از کانسپت یا ایده شروع می‌شود. طراحی غرفه‌های نمایشگاهی نیز به همین صورت است. معمار یا طراح باید قبل از شروع به طراحی حتماً یک ایده یا کانسپت اولیه داشته باشد. سپس در روند طراحی این ایده ممکن است تغییر پیدا کند و به مراتب بهتر و پخته‌تر از ایده اول شود. طراح در این مراحل به منظور برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با مخاطب شروع به استفاده از فناوری‌ها و مصالح مختلف در روند طراحی خود می‌کند. بهترین حالت طراحی و دیزاین غرفه‌های نمایشگاهی زمانی اتفاق می‌افتد که طراحی غرفه با محصولات یا خدمات اراه شده در غرفه هماهنگ باشد و یا اینکه طراحی غرفه با اقتباس از لوگو شرکت یا نماد آن باشد.

اصول طراحی غرفه نمایشگاه

اگر شما هم علاقه‌مندید تا با اصول و قوانین طراحی آشنا شوید و با آگاهی و اطلاعات کامل در این زمینه تمامی انتخابات خود را انجام دهید، پس به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با دقت به مطالعه مقالات زیر بپردازید.

enlightenedتاثیر دکوراسیون داخلی در روحیات ما

enlightenedطراحی دکوراسیون داخلی مجازی در شیراز

enlightenedبهترین سبک‌های دکوراسیون داخلی

بهترین طراحی غرفه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی در شیراز تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را برای شما همراهان گرامی به ارمغان آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی غرفه‌های نمایشگاهیبهترین طراحی غرفه نمایشگاهاصول طراحی غرفه نمایشگاهطراحی غرفه نمایشگاه در شیراز
 
 
 

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه