دکوراسیون

طراحی سه بعدی ساختمان

طراحی سه بعدی ساختمان

طراحی سه بعدی ساختمان
طراحی سه بعدی ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید حتماً قبل از اقدام به ساخت و ساز ساختمان، از یک طراح حرفه‌ای به منظور انجام طراحی سه بعدی ساختمان کمک گرفت.

امروزه، بحث طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا هر فضای دیگر به روش سه بعدی از الزامات قبل از اجرا برای هر پروژه‌ای به حساب می‌آید. طراحی سه بعدی ساختمان شامل طراحی سه بعدی نمای خارجی و داخلی ساختمان می‌باشد که به طراح و کارفرما اجازه می‌دهد تا قبل از شروع پروژه بتوانند طرح نهایی را در قالب یک ساختار وطرح مشخص ببینند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا بهترین طراحی سه بعدی ساختمان را به مشتریان خود ارائه دهد.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

سه بعدی 1

طراحی سه بعدی ساختمان

دکوراسیون داخلی منزل یا دیزاین خانه شامل طراحی معماری ساختمان، چیدمان دکوراسیون و نورپردازی فضای داخلی و بیرونی می‌باشد. به منظور اینکه کارفرما نسبت به طرحی که قرار است در نهایت اجرا شود؛ دید بهتری داشته باشد، امروزه انواع نرم‌ افزارهای شبیه ساز سه بعدی، تصویری دقیق و واضح از آنچه قرار است اجرا شود را به کارفرما نشان می‌دهد تا راحت‌تر بتواند تصمیم گیری کند. به عنوان مثال، برای ساخت کابینت آشپزخانه پیش از اجرا طراحی سه بعدی متناسب با طرح و رنگ و جنس انتخاب توسط طراح انجام می‌شود.

این طراحی سه بعدی باعث می‌گردد تا کارفرما پیش از شروع کار بطور کامل بر فضای کشوها و نوع بازشوها در کابینت‌های آشپزخانه اشراف کامل داشته باشد. همچنین برآورد دقیق قیمت با استفاده از طراحی سه بعدی بسیار دقیق انجام می‌شود و مانع از بروز اختلاف بین کارفرما و پیمانکار پس از اتمام کار می‌گردد.

سه بعدی 832

طراحی سه بعدی آشپزخانه

طراحی سه بعدی آشپزخانه به راحتی با داشتن اندازه‌ها و زاویه‌های مورد نظر در فضای آشپزخانه، توسط طراح و با نرم‌ افزارهای سه بعدی انجام می‌شود. در طراحی سه بعدی آشپزخانه، کارفرما می‌تواند درخواست‌های خود را قبل از شروع کار به اطلاع طراح برساند و سپس طراح با توجه به نیازها و خواسته‌های کارفرما طراحی را شروع کند. با طراحی سه بعدی به راحتی می‌توان اجرای کفپوش برای آشپزخانه را نیز مشخص کرد.

طراحی آشپزخانه به صورت سه بعدی

طراحی سه بعدی نمای ساختمان

نمای هر ساختمان در اصل بخش مهمی از طراحی و ساخت و ساز هر ساختمان به حساب می‌آید و به همین دلیل طراحی سه بعدی نمای ساختمان دارای اهمیت بسیاری می‌باشد. نمای هر ساختمان در اصل اولین بخشی از ساختمان است که افراد آن را می‌بینند، به همین دلیل باید در انتخاب متریال، طرح و سبک طراحی از نهایت دقت و سلیقه استفاده کرد. نمای هر ساختمان بیانگر خلاقیت و ایده‌های ناب معمار و طراح ساختمان به حساب می‌آید، پس به هر اندازه که یک نما متفاوت‌تر و خاص‌تر باشد؛ به همان میزان نیز تاثیر بیشتری در جلب توجه افراد دارد. آشنایی با انواع آجر در طراحی و نما به طراح کمک می‌کند تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرد.

اجرای نمای ساختمان

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه

علاوه بر اینکه با داشتن طرح سه بعدی از کابینت آشپزخانه می‌توانید تعداد کابینت‌ها را در مکان‌های دقیق خود قبل از اجرا مشاهده کنید، همزمان نیز می‌توانید نوع کابینت آشپزخانه خود را مشخص کنید. در حالت کلی، بخش اصلی دکوراسیون آشپزخانه را فقط کابینت‌ها تشکیل می‌دهند. بنابراین، انتخاب نوع کابینت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یکی از نکات مهمی که در هنگام طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه به آن توجه می‌شود؛ در اصل نورپردازی آشپزخانه و نورپردازی خاص بر روی کابینت‌های آشپزخانه می‌باشد. نورپردازی مناسب برای کابینت‌ها باعث می‌شود تا جلوه و زیبایی کابینت در آشپزخانه دو برابر گردد. رنگ روشن یا تیره درب‌های کابینت بر روی انتخاب نوع نورپردازی بسیار موثر هستند. نورپردازی مناسب باعث در آشپزخانه باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه نیز بزرگتر و روشن‌تر به نظر برسد. در ادامه نیز مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedطراحی سه بعدی ساختمان آنلاین

enlightenedطراحی سه بعدی اجزای خانه

enlightenedسفارش طراحی سه بعدی

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون منزل در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا با استفاده از برترین و خاص‌ترین نرم‌افزارها همواره بهترین طراحی سه بعدی ساختمان را به مشتریان گرانقدر خود ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه