دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه توسط ایرانادکور

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه توسط ایرانادکور

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه توسط ایرانادکور
ما در ایرانادکور در کنار شما هستیم تا بهترین طراحی دکوراسیون داروخانه را داشته باشید ، با ما در این نوشتار همراه باشید تا نکاتی بسیار کاربردی را مرور کنیم.

داروخانه جایی است که مردم برای خرید دارو یا وسایل و لوازم بهداشتی به آن مراجعه می کنند ، مراجعین داروخانه یا بیمار هستند و یا بیماردار و در نتیجه روحیه شاد و مثبتی نخواهند داشت ، حال این وظیفه شماست که در دقایقی که این افراد در حال خرید از داروخانه شما هستند فضایی آرام ، تمیز و دلنشین را به آن ها هدیه دهید و ضمنا فروش خود را نیز بالا ببرید.

ما در ایرانادکور در کنار شما هستیم تا بهترین طراحی دکوراسیون داروخانه را داشته باشید ، با ما در این نوشتار همراه باشید تا نکاتی بسیار کاربردی را مرور کنیم.

در این مقاله ما یکی از داروخانه های طراحی شده توسط تیم ایرانادکور را بررسی و تحلیل می کنیم. که در این تحلیل شما می توانید نکات مفید و عملی را دریافت کنید.

دعوت می کنیم مقاله طراحی دکور مغازه در شیراز را نیز که در همین سایت ارائه شده را مطالعه کنید تا مواردی بسیار کاربردی در خصوص دکوراسیون فروشگاهی را دریافت نمایید.

داروخانه ایرانادکور

enlightened در این داروخانه نشیمن گاه های موقتی برای افراد سالمند و یا بیمار طراحی شده تا راحت تر بتوانند انتظار دریافت دارو را تاب بیاورند.

اهمیت طراحی دکوراسیون داروخانه

شاید بپرسید چرا طراحی دکوراسیون داروخانه اهمیت بالایی دارد؟

حفظ سلامتی جسم و روح مردم

شما وقتی بیمار هستید همینکه موفق شده اید پزشک خود را ببینید و وی توانسته بیماری شما را تشخیص بدهد مسیری طولانی و سخت را طی کرده اید و الان توقع دارید داروها را بسرعت و راحتی تهیه کرده و با مصرف آن ها بهبود یابید. اما گاهی دیده می شود که پس از تشخیص بیماری و تجویز دارو بیمار تازه وارد پروسه تهیه دارو می شود و راهی بسیار طاقت فرسا را باید طی کند تا شاید داروی خود را یافته و تهیه کند.

اگر موضوع کمبود برخی از دارو ها در ایران را که به حیطه کاری ما بی ارتباط است کنار بگذاریم با ارائه بهتر و کاربردی تر دارو در داروخانه می توان به بیماران و حتی افراد سالم جامعه کمک کرد.

در دوران کرونا یکی از دغدغه های مردم مراجعه به داروخانه بود . چرا؟ چون معلوم بود که نفرات قبلی که احتمالا به ویروس آلوده بودند در داروخانه ها حضور داشتند و احتمالا هوای داروخانه و همچنین میزها و کانترها آلوده است.

اما اگر فکری برای این موضوع شده بود می توانست دغدغه بسیار کمتری جود داشته باشد.

ما در داروخانه هایی که طراحی می کنیم تهویه هوا را بسیار جدی در نظر می گیریم و همچنین متریال ها و لوازم را از جنس و گونه ای انتخاب می کنیم تا براحتی ضد عفونی شده و بارها قابلیت شستشو داشته باشد.

برای مطالعه بیشتر مقالات زیر را بخوانید :

بهترین دکوراسیون داروخانه کوچک

5 ایده دکوراسیون شیک داروخانه شیراز

دکوراسیون داخلی داروخانه

enlightened در این داروخانه که توسط ایرانادکور طراحی شده بخشی از داروها و لوازم آرایشی مستقیما در دسترس مراجعین قرار دارد تا حس خوب انتخاب و خرید را داشته باشند.

نوبت دهی راحت

در داروخانه های طراحی شده توسط تیم ایرانادکور به بحث نوبت دهی توجه خاص شده ، اینکه بیماران یا همراهان آن ها مجبور باشند مانند نانوایی در صفی طویل بایستند تا نسخه را تحویل داده یا دارو را تحویل بگیرند نه بهداشتی است و نه قابل تحمل!

با قرار دادن دستگاه های نوبت گیر الکترونیکی در ورودی داروخانه و قرار دادن نشیمن گاه های راحت در فضا می توان این معضل را حل کرد.

تمیزی داروخانه اهمیت بالایی دارد

داروخانه ای که تمیز نیست نمی تواند مورد اعتماد بیماران و همراهان آن ها باشد ، هر مکانی که به بخش بهداشت و درمان ارتباط دارد باید همیشه از تمیزی بدرخشد تا احساس سلامتی و شادابی را القا نماید.

داروخانه بی نظم و کثیفی که پر از گرد و خاک است هرگز نمیتواند مکانی برای خرید دارو و وسایل بهداشتی از طرف عموم مردم باشد ( البته مگر اینکه مجبور باشند)

این موضوع تا حد زیادی به انتخاب متریال ساخت دکوراسیون داخلی داروخانه مرتبط است اگر شما چوب طبیعی را برای کانتر ها انتخاب کنید نمی توانید هر روز آن را با مواد شیمیایی ضد عفونی کننده قوی تمیز کنید.

اما اگر شیشه و ام دی اف هایگلاس کار کرده باشید می توانید رویه های شیشه ای را هر چند بار بخواهید با مواد شوینده تمیز و براق کنید و میکروب ها را بطور قابل قبولی از بین ببرید.

طراحی داخلی داروخانه

enlightened استفاده از گل و گیاه در فضای داروخانه حس شادابی و طراوت را به مراجعین خواهد داد.

دید مستقیم دارو و انتخاب آن توسط مشتری

برخی از داروها و بسیاری از مواد بهداشتی می توانند توسط خود فرد انتخاب و خریداری شوند ، در بسیاری از کشورهای جهان هم داروخانه ها مانند سوپرمارکت ها هستند و خود شما می توانید داروهای تقویتی و یا لوازم بهداشتی را بدون نیاز به فروشنده ها بردارید و بخرید.

ما در داروخانه ای که طراحی کرده ایم این مورد را در نظر گرفته ایم و این امکان را داده ایم که مشتریان بتوانند از قفسه ها دارو یا لوازم ارایشی بهداشتی را برداشته و پای صندوق بروند.

در نظر گرفتن حریم خصوصی بیماران

شاید مشتری شما در حال تهیه دارو یا لوازم بهداشتی ای باشد که دوست ندارد دیگران از این موضوع مطلع شوند ، شما با تشخیص این گونه لوازم و اقلام می توانید مکانی اختصاصی و یا دور از جمع را در نظر بگیرید برای مثال شاید آقایی از اینکه لوازم بهداشتی مورد نیاز خود را به خانم فروشنده شما اعلام کند خجل شود شما می توانید چنین مواردی را در قفسه هایی با در نظر گرفتن حریم خصوصی قرار دهید تا خود افراد بتوانند انتخاب کرده و بردارند.

طراحی داروخانه شیراز

enlightenedاستفاده از جداکننده هایی از جنس شیشه در این داروخانه هم باعث رعایت بهداشت مراجعین و پرسنل است و هم فضایی دلباز و تمیز را به نمایش می گذارد.

در نظر گرفتن فضایی برای دکتر داروساز

بسیاری از افراد می خواهند با دکتر داروساز صحبت کرده و مشاوره هایی را دریافت کنند که شاید رعایت حریم خصوصی برایشان مهم باشد ، شما می توانید برای راحتی بیماران مکانی خصوصی تر را برای این مورد تعبیه کنید که بیمار و دکتر داروساز بتوانند دقایقی را با هم صحبت کنند.

رنگ های منتخب برای طراحی دکوراسیون داروخانه

داروخانه در امتداد کار درمان قرار دارد بنابراین باید از پالت های رنگی که به سلامتی نربوط هستند استفاده کرد استفاده از رنگ های تند و زننده توصیه نمیشود ، بهترین رنگ ها سفید ، کرم، سبز ملایم ، ابی و طیف هایی از هلویی و لیمویی هستند.

ترکیب این رنگ ها با متریال های طرح چوب هم می تواند آرامش بخش و جذاب باشد.

دکور داروخانه شیراز

enlightenedنورپردازی حرفه ای در قفسه های لوازم بهداشتی سبب افزایش فروش و ترغیب مشتریان به خرید خواهد بود.

استفاده از تکنولوژی در داروخانه

اگر در داروخانه شما انواع ویتامین ها ، مکمل ها ، پودرهای ورزشی و … در کنار دارو ارائه می شود شاید بد نباشد که از تکنولوژی بهره برده و به جای استخدام پرسنلی که تمام این موارد را توضیح دهد و احتمالا از این توضیح تکراری خسته شود از تکنولوژی بهره ببرید ، قرار دادن مانیتور و تبلت می تواند گزینه های خوبی باشد ، مثلا مادری قرار است برای کودک خود ویتامین تهیه کند و الان می خواهد تفاوت بین شربت های ویتامین داروخانه شما را بداند ، شما می توانید توضیحات کامل و البته کوتاهی را تهیه کرده و برای او به نمایش بگذارید یا با در اختیار قرار دادن کد توضیحات از او بخواهید فیلم مورد نظر خود را در مانیتور یا تبلت تماشا کند.

در داروخانه طراحی شده توسط ایرانادکور که تصاویر آن را میبینید تمام این نکات رعایت شده و اصول بهداشتی مشتریان و پرسنل بطور کامل رعایت شده است ، شما هم میتوانید با دریافت مشاوره از تیم مجرب ایرانادکور بهترین طراحی دکوراسیون داروخانه را داشته باشید.

در این بخش می توانید سری به مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز بزنید تا اطلاعات مفید و مناسبی در خصوص دکوراسیون انتخاب سبک های آن بدست آورید.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم محتوا ایرانادکور

مردادماه 1402

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه