مقالات تخصصی معماری

سفارش طراحی سه بعدی

سفارش طراحی سه بعدی

سفارش طراحی سه بعدی
دکوراسیون داخلی ، موضوع مهمی است که مستقیماً بر زندگی ، روابط و روحیات ما تاثیر دارد ، افراد ، ساعات بسیاری از روز را در فضاهای داخلی منزل و کارشان هستند ، بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ، تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی آن ها خواهد داشت ، در این مقاله می خواهیم اهمیت طراحی سه بعدی را با شما مرور کنیم. با ایرانادکئر همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/9/30    heart یلدا مبارک heart

دکوراسیون داخلی ، موضوع مهمی است که مستقیماً بر زندگی ، روابط و روحیات ما تاثیر دارد ، افراد ، ساعات بسیاری از روز را در فضاهای داخلی منزل ومحل کارشان هستند ، بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ، تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی آن ها خواهد داشت ، در این مقاله می خواهیم اهمیت طراحی سه بعدی را با شما مرور کنیم. با ایرانادکور همراه باشید.

طراحی داخلی زیرمجموعه ای از دانش معماری است که در آن مهندس معمار و طراح بر اساس ضوابط علمی و زیبایی شناسی اقدام به دیزاین می نماید. طراحی سه بعدی ساختمان آنلاین را هم پیشتر در همین سایت بررسی کردیم که می توانید آن مقاله را هم مطالعه نمایید.

طراحی سه بعدی

اهمیت طراحی سه بعدی

طراحی سه بعدی عملیاتی است که پیش از اجرای دکوراسیون داخلی توسط دکوراتور منتخب شما انجام می گیرد ، حتما می دانید زمانی که نمای داخلی بد فرم و نامطلوب باشد ، می‎تواند باعث بهم ریختگی روحیه افراد و ساکنین شود.

ذهن انسان همیشه زیبایی و نظم را می پسندد ، مغز ، وقتی وارد یک محیط جدید می شود به دنبال الگوهاست ، الگو میتواند نظم ، قرینگی ، هماهنگی المان های دکوراسیون و در نهایت رعایت اصول سبک های معماری باشد ؛ با رعایت همه این نکات است که رغبت افراد برای ماندن در آن فضا بیشتر می شود.

حتما می خواهید بدانید این نتایج چگونه حاصل می شود؟ پس باز هم با ما بمانید و چند دقیقه دیگر و تا پایان مطلب با ما در ایرانادکور همراه شوید!

طراحی سه یعدی دکوراسیون داخلی

نکاتی در خصوص طراحی سه بعدی

چرا یک معمار ، طراحی سه بعدی را پیش از اجرا انجام می دهد؟ امروزه به حدی اهمیت دکوراسیون داخلی شناخته شده و مهم است که کمتر کسی پیدا می شود که نخواهد بهترین دکوراسیون و به روز ترین و مدرن ترین دکوراسیون را در محیط خود تجربه کند!

تعیین سبک دکوراسیون ، نورپردازی ، رنگ بندی ، ایجاد طرح‎ها‎ی مدرن و خاص بر روی سقف ، کف و دیوارها ، استفاده از متریال های کاربردی و جدید و شاید مهمترین موضوع ، در نظر گرفتن هزینه ها ، همه در کنار هم باعث خلق دکوراسیونی زیبا و کاربردی خواهد شد.

اما طراحی سه بعدی هزینه دارد! پس . . .

طراحی سه یعدی دکوراسیون داخلی

چرا باید برای طراحی سه بعدی هزینه کنیم؟

شاید برخی فکر کنند که چرا باید علاوه بر تمام هزینه هایی که دارند هزینه ای اضافه تر هم برای طراحی سه بعدی فضا پرداخت کنند ، الان به شما توضیح می دهیم که این هزینه به گونه ای سرمایه گذاری است!

دلیل واضح : طراحی سه بعدی در معماری داخلی می‎تواند به کیفیت بالای کار نهایی ، صرفه جویی در زمان و هزینه ، به تصویر کشیدن تمامی اجزای داخلی سازه‎ها ‎، امکان جایگزینی های راحت وسایل ، بررسی نواقص فنی یک سازه قبل از اجرا در معماری و … اشاره کرد.

وقتی شما بدون طراحی سه بعدی مستقیما وارد فاز اجرا می شوید ، قطعاً بارها و بارها باید بسازید خراب کنید ، دوباره کاری باعث خرج تراشی است!

طراحی در ایرانادکور

متریال را هدر می دهد ، هزینه متریال را بالا میبرد ، هزینه نیروی کار را افزایش می دهد و مهمتر از همه ، به این موضوع فکر کنید که تا چه حدی اعصاب و روحیه شما در این پروسه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

ما در تیم ایرانادکور ، تمامی مراحل طراحی سه بعدی و مدل سازی با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی را پیش از اجرا انجام می دهیم ، تمام جزییات و زوایای کار را با کارفرما بررسی می کنیم تا تمام خطاها تصحیح شود ؛ همچنین طراحی با سرعت بیشتری انجام گردد.

طراحی سه یعدی دکوراسیون داخلی

اینکه به جای تصور و تخیل ، شما امکان این را دارید که طرح نهایی را مشاهده کنید و گزینه های مختلف را در آن امتحان کنید ، می تواند نتیجه ای شگفت انگیز و عالی داشته باشد.

مقالات زیر را بخوانید :

enlightenedطراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز

enlightenedطراحی دکوراسیون داخلی سه بعدی در شیراز

enlightenedطراحی سه بعدی اجزای خانه

ایرانادکور

تیم تخصصی ایرانادکور مفتخر است بهترین طراحان خود را برای خانه های زیبای شما به کار بگیرد تا طراحی هایی ارائه شود که تا حد بسیار زیادی به واقعیت نزدیک باشند.

بهترین دکوراسیون داخلی شیراز و جنوب ایران را از ما بخواهید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه