مصالح ساختمانی

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت
اگر از دسته افرادی هستید که پارکت های چوبی را دوست دارید اما به هر دلیل امکان استفاده از آن برایتان مقدور نیست می توانید سرامیک طرح پارکت را جایگزین آن کنید. پارکت مزایا و معایبی دارد از معایب آن سختی نگهداری آن است اما کاشی هایی که به شکل پارکت طراحی شده اند می توانند همان حس را به شما بدهند و دردسرهای پارکت را هم نداشته باشند. با ما در تیم ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/04/22

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با شناخت انواع کف‌پوش‌های رایج در ساختمان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

سرامیک طرح پارکت

مزایای سرامیک طرح پارکت

کاشی هایی که به شکل پارکت طراحی شده اند می توانند همان حس کفپوش چوبی را به شما بدهند. سرامیک ها نسبت به چوب ارزان تر هستند و تمیز کردن آنها هم بسیار آسان تر است، اما اگر دوست دارید که ظاهر خانه تان پارکتی چوبی داشته باشد اما همچنان از جنس سنگ سرامیک باشد، می توانید سراغ گزینه ای به نام سرامیک طرح پارکت بروید. این سرامیک ها با هزینه کمتر می توانند به عنوان کفپوشی شیک و جذاب در دکوراسیون داخلی خانه شما بدرخشند.

سرامیک طرح پارکت

تشابه بسیار زیاد سرامیک به چوب

ظاهر این سرامیک طرح پارکت به حدی شبیه به چوب طبیعی است که گاهی باید از نزدیک آن را لمس کنید. امروزه این نوع سرامیک محبوبیت زیادی در خانه ها و دفاتر اداری پیدا کرده و به انتخاب بسیاری از مشتریان تبدیل شده است. در واقع یک لایه چوبی شکل روی این سرامیک ها کشیده می شود که حتی می توانید گره های طبیعی چوب را نیز روی آن ببینید و حس کنید. همین موضوع موجب طبیعی تر شدن شکل چوب این سرامیک ها می شود.

سرامیک طرح پارکت

مکان کاربرد سرامیک طرح پارکت

این نوع سرامیک طرح چوب به دلیل شباهت نزدیکی که با انواع پارکت چوبی دارند برای خانه هایی با دکوراسیون چوبی بسیار مناسب هستند. سرامیک طرح پارکت را می توان در تمام اتاق ها مانند آشپزخانه، حمام، پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب استفاده کرد. و همچنین در عین حال از کفپوشی محکم و ضد آب برخوردار می شوند. بنابراین می توانید در حیاط خود نیز از این سرامیک های طرح چوب استفاده کنید و نگران خیس شدن آنها زیر باران و شستشو نباشید، چرا که سرامیک ها مقاومت و استحکام بالایی دارند.

سرامیک طرح پارکت

تنوع طرح و رنگ سرامیک طرح چوب

تنوع زیاد سرامیک طرح پارکت مزیت بزرگی برای این محصول است. از انواع مختلفی از آن از سرامیک طرح پارکت روشن گرفته تا تیره تولید شده که می تواند از هال تا حمام و دستشویی را با توجه به سلیقه شما پوشش دهد. طرح های این سرامیک ها به گونه ای است که برای هر خانه و مکانی می توان نمونه ای بسیار مناسب و شیک پیدا کرد. از مدل های مدرن گرفته تا کلاسیک در زمره این محصولات وجود دارند که می توانند ظاهری جذاب به شیک ترین و جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل شما بدهند.

سرامیک طرح پارکت

مقالات زیر را مطالعه کنید :

enlightenedاجرای پارکت کف خانه

enlightenedاجرای انواع کفپوش در خانه

enlightenedمقایسه انواع کفپوش ها

سرامیک طرح پارکت

سخن پایانی ایرانادکور

اگر به طرح چوب علاقه دارید اما می خواهید کف خانه خود را سرامیک کنید می توانید از سرامیک طرح پارکت استفاده کنید. این کفپوش در طرح ها و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد. از این نوع سرامیک حتی بعنوان دیوارپوش نیز می توانید در مکان های مختلف مانند راهرو ها و انباری و حیاط استفاده کنید. برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در ایرانادکور در تماس باشید تا بهترین برند کف پوش را به شما معرفی کنیم. بهترین اجرای کفپوش در شیراز را از ما بخواهید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

سرامیک طرح چوبسرامیک پارکتیسرامیکپارکت

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه