مقالات تخصصی معماری

دکور اتاق های مستر دار

دکور اتاق های مستر دار

دکور اتاق های مستر دار
امروزه اکثر خانه های لوکس دارای اتاق مستر هستند که از طراحی بی نظیری نیز برخوردار میباشند. اتاق خواب مستر بزرگترین اتاق خواب خانه است که اصولاً دارای حمام و سرویس بهداشتی میباشد. فضای این اتاق نسبت به سایر اتاق ها بزرگتر بوده و خصوصیات ویژه ای دارد که آن را از سایر اتاق ها متمایز میکند. در این نوشتار دکوراسیون اتاق مستر مدرن را بررسی می کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/08/10

ایرانادکور، با احترام گذاشتن به انواع سلایق، سعی در رضایتمندی افراد با نظرات و روحیات متفاوت دارد.  باید ها و نباید های دکوراسیون منزل را در مقالات این سایت برایتان بازگو می کنیم.

اتاق مستر

اتاق مستر

اتاق مستر معمولا اتاق پدر و مادر است که باید فضایی آرام برای رفع استرس و دغدغه های روزانه ایجاد کند و طراحی آن باید به نحوی صورت گیرد که آرامش و راحتی را به ارمغان بیاورد. اتاق خواب نباید صرفاً محیطی برای خواب در نظر گرفته شود بلکه میتواند مکانی برای گذراندن وقت آزاد و گپ و گفن روزانه باشد. ساده ترین روش برای اجرای این هدف اضافه نمودن یک مکان نشیمن است. ممکن است فضایی برای مطالعه در نظر بگیرید.

اتاق مستر

بهینه سازی فضای اتاق

یکی از دغدغه ها برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب این است که وسایل را چطور و در کجا قراردهیم. وسایل باید طوری جا داده شوند که در معرض دید نباشند و یا هرج و مرج ایجاد نکنند. که کمد در اتاق می تواند این نیاز را برطرف کند. اگر اتاق کوچک است و یا کمد کم دارید میتوانید از فضای جلوی تخت خواب نیز استفاده نموده و آن را به صورت کشو طراحی نمائید. همچنین با طراحی باکس و قفسه در دیوار اتاق می توانید باز هم فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

اتاق مستر

نصب آثار هنری در اتاق مستر

سعی کنید در صورت امکان در قسمت هایی از اتاق مانند بالای تخت، کنار پنجره، کنار صندلی راحتی و … تابلو و آثار هنری نصب کنید. آثار هنری از نظر بصری تاثیر زیادی بر دکوراسیون میگذارند، بنابراین بهتر است دیوارها را خالی نگذارید و با استفاده از آن ها زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را بیشنر نمایان کنید. البته توجخ کنید که وسایل دکوری اتاق با هم همخوانی داشته باشند چه از نظر رنگ و چه از نظر بافت و متریال، سایز، شکل و مدل.

اتاق مستر

نکاتی برای دکوراسیون اتاق مستر

اگر در اتاق خواب خود از تلویزیون استفاده میکنید سعی کنید آن را فلت انتخاب نموده و بر روی دیوار نصب نمائید. میتوانید درب کمدهای دیواری را از جنس آینه انتخاب نمائید و از زیبایی بی نظیر آنها بهره ببرید. پارچه های رنگارنگ به دکور اتاق خواب حسی خانگی و صمیمی میبخشند و فضا را دلنشین تر میکنند. کف اتاق میتوانید یک فرش زیبا پهن کنید و برای صندلی نشیمن نیز میتوانید یک پتو روی آن قرار دهید.

اتاق مستر

مقالات زیر تقدیم به شماست:

enlightenedاتاق مستر؛ بهترین اتاق برای طراحی

enlightenedرنگ آمیزی اتاق خواب

enlightenedتم تیره برای اتاق خواب

اتاق مستر

سخن پایانی ایرانادکور

ما در ایرانادکور همراه شماییم تا برترین ها را انتخاب کنید. بهترین دکوراسیون اتاق خواب در شیراز را از ما بخواهید ما در خصوص دکوراسیون تمام قسمتهای خانه از جمله دکوراسیون اتاق کودک، نوجوان، اتاق مستر، پذیرایی سرویس های بهداشتی و سایر فضاهای موجود بهترین و کم هزینه ترین پیشنهادات را  به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه