دکوراسیون

دکوراسیون سالن پذیرایی

دکوراسیون سالن پذیرایی

دکوراسیون سالن پذیرایی
دکوراسیون سالن پذیرایی یکی از بخش‌های مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون منزل به حساب می‌آید که تاثیر بسیار زیادی بر روی دکور کل خانه دارد. بنابراین، باید دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی با دقت اجرا شود.

تاریخ: 1399/6/5

سالن پذیرایی یکی از بخش‌های نیمه خصوصی در منزل به حساب می‌آید. تمامی افراد خانواده و همچنین مهمانان بیشتر زمان خود را در سالن پذیرایی می‌گذرانند. بنابراین، دکوراسیون سالن پذیرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

نکات مهم سالن پذیرایی

دکوراسیون سالن پذیرایی

شاید انتخاب یک سبک مبلمان و چیدمان آن در سالن پذیرایی خانه بسیار ساده به نظر برسد. اما جهت دریافت بهترین نتایج در هنگام اجرای دکوراسیون سالن پذیرایی باید همواره به نکات کوچک ولی تاثیرگذاری توجه داشته باشید. عوامل مختلفی در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی موثر هستند که با شناخت آن‌ها می‌توان بهترین انتخابات را داشت. تمامی عناصر مانند سقف، کف، دیواها و حتی اکسسوری و مبلمان سالن پذیرایی در دکوراسیون داخلی موثر هستند. کناف سقف پذیرایی مربع شاید یکی از رایج‌ترین انتخاب‌ها برای سقف به حساب آید.

دکوراسیون سالن پذیرایی خاص

اگر سالن پذیرایی شما بزرگ باشد، تقریباً هیچ محدودیتی در چیدمان مبلمان و انتخاب اکسسوری مناسب برای فضا وجود ندارد. اما در همان صورت نیز باید به هماهنگ و متناسب بودن انتخابات خود بسیار دقت کنید، در غیر این صورت شما فضایی آشفته و به هم ریخته خواهید داشت. اگر سالن پذیرایی شما کوچک است، کمی در انتخاب مبلمان و اکسسوری محدود خواهید شد، اما اصلاً نگران نباشید. شما می‌توانید کوچکی فضا را با استفاده از رنگ مناسب برای دیوارها و نورپردازی صحیح جبران کنید. انتخاب لوستر کلاسیک پذیرایی می‌تواند به شما کمک کند.

دکوراسیون اتاق نشیمن

نکات طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی

نکته اول در هنگام طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی این است که باید توجه داشته باشید که سالن پذیرایی جدا از دیگر فضاهای منزل به حساب نمی‌آید. پس در انتخاب سبک طراحی و چیدمان مبلمان در سالن پذیرایی به دیگر فضاهای منزل نیز توجه داشته باشید. سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی با دیگر فضاها باید همخوانی داشته باشد. همچنین رعایت هارمونی رنگ‌ها و تناسب آن‌ها با مبلمان نیز در نتیجه نهایی کار بسیار موثر است. اکسسوری در سالن پذیرایی بسیار مهم هستند. یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در سالن پذیرایی مدل آباژور ایستاده پذیرایی است.

دکوراسیون سالن پذیرایی1

در حالت کلی باید اذعان داشت که تمام عناصر موجود در سالن مانند لوستر، فرش، تلویزیون و دیگر لوازم همگی در داشتن یک دکوراسیون جذاب و زیبا در سالن پذیرایی موثر هستند. فرش‌های بیش از اندازه کوچک یا بزرگ باعث به هم خوردن تعادل بصری در فضا می‌شوند و در نهایت فضای نامناسبی را پدید می‌آورند. لوازم بزرگ و اصلی مانند تلویزیون باید در بهترین نقطه سالن و در دید همگان قرار بگیرد. توجه نداشتن به این عوامل باعث به هم خوردن تعادل سالن پذیرایی و ایجاد فضایی آشفته می‌شود. حتی استفاده از پرده‌های ساده و شیک پذیرایی در زیبایی سالن پذیرایی بسیار موثر هستند.

دکوراسیون سالن پذیرایی

اگر شما نیز به فضای سالن پذیرایی خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید تا با بهترین انتخاب‌ها فضایی خاص و منحصر به فرد را در سالن پذیرایی خود به وجود آورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به مطالعه مقالات زیر بپردازید.

کاغذ دیواری پذیرایی 2019

بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی

طراحی کاغذ دیواری پذیرایی

بهترین دکوراسیون سالن پذیرایی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا با استفاده از برترین ایده‌های دکوراسیون داخلی همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه