دکوراسیون

دکوراسیون داخلی منزل با چوب

دکوراسیون داخلی منزل با چوب

دکوراسیون داخلی منزل با چوب
استفاده از چوب به عنوان یک مصالح طبیعی و زیبا در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب و پرکاربرد می‌باشد. اجرای دکوراسیون داخلی منزل با چوب می‌تواند زیبایی خاصی را به فضا ببخشد.

تاریخ: 1399/8/28

چوب یکی از مصالح پرکاربرد در دکوراسیون داخلی منازل و دفاتر اداری و تجاری می‌باشد که به دلیل تنوع در طرح و رنگ باعث شده است تا محبوبیت بسیاری در میان تمامی طراحان و مردم پیدا کند. اجرای دکوراسیون داخلی منزل با چوب یکی از طرح‌های محبوب به حساب می‌آید که دارای مزایای متعددی نیز می‌باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

دکوراسیون داخلی منزل با چوب 5

چوب در دکوراسیون داخلی

هر زمان که صحبت از دکوراسیون داخلی منزل یا هر فضای دیگری در میان باشد، اولین تصور انسان از فضا و متریال استفاده شده در آن به سمت چوب جلب می‌شود. چوب یکی از مصالح پرکاربرد و طبیعی در طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید. یک محیط پوشیده شده از چوب در دکوراسیون داخلی منزل باعث می‌شود تا صداهای منتشر شده به صورت ملایم جذب شود و سپس به آرامی به فضا انعکاس پیدا کند. چوب‌های خشک و سبک مانند کاج، صدای زیادی را در هنگام راه رفتن ایجاد می‌کنند ولی چوب‌های سنگین و متراکم مانند گردو و بلوط صدایی خفیف و گنگ منتشر می‌کنند.

دکوراسیون داخلی منزل با چوب 4

شناخت انواع چوب و صداهای ایجاد شده توسط چوب‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این صداها را می‌توان در هنگام طراحی داخلی و برای کاربری‌های مختلف به زیبایی مورد استفاده قرار داد و به عنوان یک عامل دینامیک و متغیر در دکوراسیون داخلی فضا در نظر گرفت. طراحی دکوراسیون داخلی با چوب دارای اصول خاص و منحصر به فردی می‌باشد. قطعاً استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی منزل باید هوشمندانه و با برنامه‌ریزی دقیق باشد تا بتواند تاثیر مثبتی را به مخاطب القا کند.

دکوراسیون داخلی منزل با چوب 3

دکوراسیون داخلی منزل با چوب

چوب به دلیل دارا بودن قابلیت انعطاف‌پذیری بالا در حالت‌های مختلفی در طبیعت یافت می‌شود و حتی در کارخانه و کارگاه‌ها نیز به روش‌های مصنوعی مختلفی تولید می‌شود. تخته، الوار، روکش و غیره همگی از حالت‌های عادی و پرکاربرد چوب به حساب می‌آیند. مبلمان، دکور، کابینت، مجسمه، گلدان و حتی امروزه قاشق و بشقاب از جنس چوب تولید و به بازار عرضه می‌شود. انواع کمدها و کابینت‌ها از چوب و تخته چندلایی ساخته می‌شود که در برابر آب و حشرات مقاومت بسیار بالایی دارد. امروزه در دکوراسیون داخلی منزل نیز از کاغذ دیواری طرح چوب به وفور استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی منزل با چوب 2

چوب به دلیل دارا بودن نقش‌ها و طرح‌های جالب و متنوع، از محبوبیت زیادی در میان معماران و طراحان برخوردار  است و به وفور در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نقوش که به دلیل الیاف چوب پدیدار می‌شوند، اغلب از نظر تجاری و فروش اهمیت ویژه‌ای دارد. مطالعه مقالات زیر به شما در کسب اطلاعات عمومی بیشتر در زمینه شناخت انواع چوب و موارد مورد استفاده آن کمک می‌کند.

enlightenedدکوراسیون داخلی مغازه با چوب

enlightenedانواع قرنیز

enlightenedکابینت فلزی طرح چوب

دکوراسیون داخلی منزل با چوب 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی منزل با چوببهترین دکور منزل با چوبطراحی و اجرای دکور منزل با چوب

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه