دکوراسیون

دکوراسیون خانه‌های 50 متری

دکوراسیون خانه‌های 50 متری

دکوراسیون خانه‌های 50 متری
خانه کوچک خود را دوست داشته باشید. در خانه‌های کوچک صمیمیت و نزدیکی بیشتری احساس می‌شود. در این نوشتار ترفندهای کاربردی در دکوراسیون خانه‌های 50 متری را مطالعه کنید.

تاریخ: 1399/6/24

فرقی نمی‌کند متراژ منزل شما زیاد است یا کم، اولین و مهم‌ترین اصل در زیبا و جذاب به نظر رسیدن فضا قطعاً داشتن دکوراسیون داخلی خاص و شیک است. شاید اهمیت این اصل در دکوراسیون خانه‌های 50 متری بارزتر باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

اجرای دکور خانه 50 متری

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای ارتباط مستقیمی با متراژ و لوازم و مبلمان موجود در خانه دارد. قطعاً دکوراسیون خانه‌ای با متراژ بالا برای یک خانه 50 متری مناسب نیست و همین‌ قانون هم برای عکس قضیه صادق می‌باشد. در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون خانه‌های 50 متری باید از ایده‌ها و تکنیک‌های هوشمندانه استفاده کرد. نکته مهم و اصلی در دکوراسیون خانه‌های 50 متری این است که قرار نیست تا فضای منزل را غرق در لوازم دکوری و مبلمان غیر ضروری کنید. باید با ایده‌های کاربردی و شیک در دکور خانه‌های کوچک آشنا شوید. همیشه طراحی خانه‌های کوچک یک چالش لذت بخش به حساب می‌آمده است.

دکوراسیون خانه 50 متری

در دکوراسیون خانه‌های 50 متری باید در نظر داشت که عناصر فضا مانند کف، سقف و دیوار اهمیت دوچندانی پیدا می‌کنند. زیرا در یک خانه با متراژ کوچک تمامی آیتم‌ها بیشتر به چشم می‌آیند. این نکته می‌تواند یک گزینه مثبت نیز در دکور خانه‌های کوچک به حساب آید. اگر در طراحی منزل قرار شد تا فضای آشپزخانه از سالن پذیرایی جدا در نظر گرفته شود، در خانه‌های کوچک دکوراسیون جزیره آشپزخانه به عنوان یک گزینه کاربردی و موثر به حساب می‌آید.

طراحی دکور خانه 50 متری

 دکوراسیون خانه‌های 50 متری

یکی از نکات مهمی که در دکوراسیون خانه‌های 50 متری باید به آن توجه داشت و تاثیر مستقیمی نیز بر روی فضا می‌گذارد، کفپوش منزل است. کف منزل در اصل نقش مهمی را در زیبایی و همچنین فراهم کردن فضای رفت و آمد سکنه منزل به عهده دارد. پس کفپوش خانه 50 متری باید علاوه بر مقاوم بودن بتواند نقش خود را در ایجاد زیبایی فضا نیز ایفا کند. استفاده از کفپوش‌های روشن بهترین گزینه به حساب می‌آید. کفپوش با رنگ روشن باعث می‌شود تا فضای خانه روشن‌تر و دلبازتر به نظر برسد. انتخاب صحیح کفپوش برای خانه می‌تواند تاثیر چشم‌گیری را بر دکور داخلی منزل داشته باشد.

دیزاین خانه 50 متری

نکته دیگری که باید در هنگام طراحی دکور خانه‌های 50 متری آن را در نظر داشته باشید این است که فکر استفاده از مبلمان بزرگ یا سلطنتی را از ذهن خود دور کنید. در خانه‌های کوچک همیشه بهترین انتخاب برای مبلمان در اصل مبلمان مدرن و شیکی هستند که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و باعث جذاب‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شوند. کاناپه‌های ساده و مدرن که به تخت خواب تبذیل می‌شوند یا مبلمانی که دسته‌ها و بدنه بزرگی نداشته باشند، از بهترین و مناسب‌ترین مدل‌ها به حساب می‌آید. مدل دیزاین خانه در زیبایی فضا بسیار تاثیرگذار است.

دیزاین خانه کوچک

اگر شما نیز در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کنید و به دنبال این هستید که بدون توجه به محدودیت در متراژ فضا، منزل خود را به مکانی صمیمی و دلنشین برای اعضای خانواده تبدیل کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedمدل جزیره آشپزخانه کوچک

enlightenedتزیین آشپزخانه با وسایل ساده

enlightenedپرده‌های مدرن آشپزخانه

دکور خانه 50 متری

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه