دکوراسیون

بهترین سایز کمد برای اتاق

بهترین سایز کمد برای اتاق

بهترین سایز کمد برای اتاق
کمدها و کمد دیواری بخشی جدانشدنی از دکور اتاق هستند و همیشه احساس نیاز به آن‌ها وجود دارد. در این میان انتخاب بهترین سایز کمد برای اتاق بسیار ضروری است.

تاریخ: 1399/4/17

کمد دیواری یا کمد عادی یکی از لوازم ضروری و جدانشدنی در هر خانه و اتاقی به حساب می‌آید. بنابراین، لازم است تا بهترین سایز کمد برای اتاق انتخاب شود. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور تلاش دارد تا با ارائه بهترین خدمات همواره رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار دهد.

enlightenedشما می توانید با مراجعه به مقاله جامع صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز با اصول و استاندارد طراحی و اجرای کمد دیواری آشنا شوید ، مطالبی که در آن مقاله ارائه شده است را با دقت مرور کنید تا اطلاعاتتان در این زمنیه به روز و تکمیل شود.

بهترین سایز کمد برای اتاق

کمد دیواری و ابعاد استاندارد آن

کمدهای دیواری در منازل بخش مهمی از دکور اتاق و منزل را تشکیل می‌دهند و تقریباً در تمام خانه‌ها کمد دیواری یا یک کمد عادی برای نگهداری لوازم وجود دارد. کمد‌ها دارای ابعاد و اندازه‌های متنوعی هستند و هر شخص می‌تواند با توجه به فضایی که در اختیار دارد، به انتخاب کمد مناسب برای اتاق خود بپردازد. کمد‌ها همیشه بهترین و مناسب‌ترین فضا را برای ذخیره‌سازی لوازم فراهم می‌آورند، بنابراین باید توجه داشت که هم در سایز مناسب و هم طرح زیبا انتخاب شوند. اگر طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب به خوبی انجام شود، شما فضای مناسبی را در اختیار خواهید داشت.

بهترین کمد برای اتاق

ابعاد و اندازه کمد‌های دیواری با توجه به متراژ و اندازه فضا متغیر است و افراد می‌توانند ابعاد و اندازه سفارشی خود را برای کمدها به سازنده اعلام کنند تا مطابق با سلیقه و درخواست خودشان ساخت کمد صورت پذیرد. اما در حالت کلی برای کمد‌های دیواری در آپارتمان‌ها و منازل ارتفاع استاندارد کمد دیواری برابر با اندازه سقف در نظر گرفته می‌شود که در نهایت این ارتفاع منهای قرنیز و روکوب چهارچوب در نظر گرفته می‌شود. اجرای کمد دیواری ریلی یکی از گزینه‌های مناسب برای منازل به حساب می‌آید.

بهترین مدل کمد برای اتاق

بهترین سایز کمد برای اتاق

معمولاً بهترین سایز کمد برای اتاق سایزهای استاندار می‌باشد، اما قابل به ذکر است که ممکن است فضای شما بزرگتر یا کوچکتر باشد و شما نتوانید یک کمد با سایز استاندارد را در اتاق جای دهید. هیچ مشکلی ندارد. این قانون نانوشته است و شما می‌توانید به راحتی آن را تغییر داده و مطابق شرایط خود بهترین سایز کمد برای اتاق را سفارش دهید. در حالت کلی بهترین عرض برای هر لنگه در کمد 60 سانتی‌متر است و برای کمدهای بزرگتر با دو در این اندازه تا 180 سانتی‌متر نیز افزایش می‌یابد. استفاده از طرح‌های جدید کمد دیواری می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

طرح کمد برای اتاق

جنس بدنه و درب‌های کمدها می‌تواند از مصالح مختلفی تشکیل شده باشد. چوب، لترون، ام دی اف، هایگلاس و حتی آینه همگی می‌توانند با توجه به دکور اتاق انتخاب زیبا و مناسبی به حساب آیند. رنگ کمدها نیز در دکور اتاق بسیار تاثیرگذار هستند و رنگ‌های روشن کمد در اتاق‌‌های کوچک می‌تواند اتاق را بزرگتر و زیباتر نشان دهد.

اگر شما هم به دنبال بهترین سایز کمد برای اتاق خود هستید یا قصد دارید تا با شناخت انواع کمدها و طراحی‌های مختلف آن همواره بهترین نوع کمد را انتخاب کنید، پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که جهت کسب اطلاعات بیشتر حتماً مقالات زیر را کامل مطالعه بفرمایید.

مدل کمد برای اتاق

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش دارد تا همواره بهترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها :

بهترین سایز کمد برای اتاقبهترین مدل کمد برای اتاقبهترین اندازه کمد دیواریسایز مناسب کمد برای اتاق

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه