دکوراسیون

بهترین رنک برای دکور مغازه آجیل

بهترین رنک برای دکور مغازه آجیل

بهترین رنک برای دکور مغازه آجیل
اگر شما صاحب یک مغازه خشکبار و آجیل فروشی هستید، علاوه بر کیفیت مواد غذایی و محصولات که از بدیهی ترین ویژگی هاست باید به سلیقه و تمایل مشتریان نیزتوجه کنید. این امر می تواند باعث شود که تعداد مشتریان فروشگاه شما افزایش یابد، بنابراین وقت آن رسیده که از دکوراسیون های سنتی به چیدمان های شیک و مدرن امروزی مهاجرت نمایید و بهترین رنگ برای مغازه آجیل فروشی و برترین طرح را پیاده سازی نمایید.

تاریخ مقاله : 1399/04/21

ایرانادکور، ارائه دهنده انواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت و دکوراسیون داخلی فروشگاه های بزرگ و کوچک با سال ها تجربه در خدمت شماست. اعتبار ما اعتماد شما ست .

دکور خشکبار

تاثیر رنگ در دکوراسیون فروشگاه آجیل و خشکبار

رنگ در دکوراسیون مغازه بسیار تاثیر گذار است، تاثیر رنگ در دکوراسیون مغازه بر رفتار مصرف کننده فقط به کالاها محدود نمی شود. رنگ اطراف مشتریان زمانیکه آنها در حال خرید می باشند نیز می تواند در خرید آنها تاثیر گذار باشد. یکی از عواملی که رنگ را تعیین می کند نوع کالایی است که ارائه می کنید. رنگ در دکوراسیون مغازه آجیل و خشکبار هم بسیار موثر است و می تواند احساسات مختلفی ایجاد نماید. تحریک اشتها در مغازه هایی که با تغذیه سر و کار دارند می تواند توسط رنگ ها انجام شود.

دکور خشکبار

قرمز رنگی اشتها آور

مزاج رنگ قرمز گرم آتشین است و به همین دلیل شادی و هیجان را در ما زنده می کند شادی همیشه با احساس سیر بودن همراه است. میوه‌ها، غذاها یا بسته‌بندی‌های دارای این رنگ تحریک‌کننده خوب اشتها است و حتی استفاده از تزیینات قرمز و نارنجی می تواند مشتریان را تحریک به خرید مواد غذایی کند. بنابراین می توانید بدون زیاده روی از این رنگ محرک در مازه آجیل و خشکبار استفاده کنید.

دکور آجیلی

رنگ نارنجی برای مغازه آجیل

مزاج رنگ نارنجی گرم است و درخشندگی و تابندگی دارد. رنگی پرکشش و نشاط‌آور است. نارنجی نوعی اشتهای کاذب ایجاد می‌کند و می‌تواند بی‌اختیار فرد را به تست محصول وا دارد. شاید به همین دلیل است که انواع پفک‌ها و بسته‌بندی آنها به این رنگ درست می کنند. رنگ نارنجی به دلیل نزدیکی به محصولات خشکبار مثل فندق و گردو و انواع خشکه ها می تواند در دکوراسیون مغازه آجیل و خشکبار به شما کمک کند.

دکور خشکبار

رنگ سبز القاکننده طعم تلخ و ترش

مزاج رنگ سبز معتدل و کمی سرد است، اما با شما صمیمی می‌شود و سبزی آن امید به زندگی را زیاد می‌کند. بیشتر ترشیجات به این رنگ هستند و سبز کاهویی و معمولی القاکننده طعم ترش و سبز زیتونی طعم تلخ را نشان می‌دهد. همین رنگ ها کافیست که مشتری را در مغازه آجیل فروشی شما نگه دارد. سبز از بین برنده خستگی اعصاب، بالا برنده تحمل است و باعث می شود مدت زمان ماندن مشتری در فروشگاه شما بیشتر شود.

دکور خشکبار

مشتریان به دام رنگ زرد می افتند

رنگی خوش‌رو، خوشحال و پرنشاط با مزاجی گرم و خشک! اگر دقت کنید زرد اولین رنگی است که نگاه را خیلی سریع به سوی خود می‌کشد. به همراه رنگ نارنجی برای بیسکوئیت‌ها، اسنک، چیپس، کیک و بسته‌بندی آنها بسیار مناسب است پس برای دکوراسیون مغازه آجیل فروشی و خشکبار شما نیز می تواند زیبا باشد. زرد افراد را بی‌تامل به خرید محصول وامی‌دارد. اگر رنگ زرد طلایی باشد تجمل محصول را نشان می دهد حتما دیده اید که بیشتر رنگ بسته‌بندی شکلات‌های گران قیمت طلایی و سیاه است!

دکور خشکبار

مقالات زیر را برای مطالعه بیشتر شما اختصاص داده ایم :

enlightenedطراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی

enlightenedبهترین رنگ در دکور مغازه

enlightenedطراحی چیدمان ویترین مغازه

دکوراسیون مغازه خشکباری

سخن پایانی ایرانادکور

ایرانادکور، به عنوان مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، اصول طرحی دکور مغازه را برای شما عزیزان در نظر خواهد داشت، برای بهترین طراحی مغازه در شیراز با ما در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

رنگ مغازه خشکباردکوراسیون خشکباریدکوراسیون فروشگاهی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه