مقالات تخصصی معماری

انتخاب دکوراسیون بر اساس شخصیت

انتخاب دکوراسیون بر اساس شخصیت

انتخاب دکوراسیون بر اساس شخصیت
وقتی به خانه ای وارد می شوید استایل خانه با استایل صاحب خانه تا حدود بسیار زیادی تطابق دارد. انتخاب دکوراسیون خانه بخشی از گزینش های ما در زندگی است. همانطور که ما در انتخاب لباس و لوازم شخصی سلیقه ی خاص و متفاوت با دیگران داریم برای طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی منزلمان هم سبک مطابق با استایل خودمان را انتخاب می کنیم .در این نوشتار در خصوص انتخاب دکوراسیون بر اساس استایل صحبت خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/08/09

تیم حرفه ای ما در ایرانادکور با شناخت کامل انواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی ، بنا بر نظر شخصی و سلیقه شما بهترین ترکیب از المان ها و عناصر را گردآوری می کند تا شما در خانه رویایی تان قدم بزنید و حس رضایت از زندگی را هر روز تجربه کنید .

استایل دکوراسیون

استایل دکوراسیون سنتی

این روزها کمتر کسی دکوراسیون سنتی را انتخاب می کند بیشتر جوانان در تلاشند تا سبک مدرن و اروپایی را انتخاب کنند. اما هنوز هم عده ای علاقه مند به انتخاب و اجرای دکوراسیون سنتی هستند. دکوراسیون سنتی وقتی وارد خانه ای می شود محیط را صمیمی و با صفا می کند. افراد را نوستالژی های ذهنیشان نزدیک می کند و ممکن است خاطراتی را برایشان زنده کند. بهرحال اگر شخصیتی سنتی دارید و یا با دیدن وسایل عتیقه و قدیمی حال روحی شما بهتر می شود، دکوراسیون سنتی می تواند انتخاب شما باشد.

استایل دکوراسیون

استایل دکوراسیون مدرن

خانه مدرن و زیرشاخه های ان از قبیل  مینیمال، کلاسیک، آرت دکو، رترو، شهری، محلی، جورجین، ویکتوریایی هم چیدمانی خالی از زرق و برق است که همه چیز زاویه دارد و معمولا در نهایت سادگی است . اشکال هندسی در این سبک جایگاه خاصی دارند. برویم به سراغ اینکه هر شخصی با استایلی شخصیتی خود چه سبکی را انتخاب می کند.

استایل دکوراسیون

انتخاب افراد شاد و پر هیجان

کاملا مشخص است که این افراد به سراغ دکوراسیون های شاد و پرانرژی و استفاده از رنگهای جیغ می روند. اگر شما فردی پر انرژی هستید باید سبک خانه ی شما پاسخگوی این حس و روحیه باشد. باید توجه کنید که دکوراتورهای حرفه ای دنیا زمانی که قصد طراحی دکوراسیون داخلی منزل برای خانه ی شخصی را دارند ابتدا با صحبت کردن به علائق و روحیات شخص پی برده و سپس انتخاب رنگ و طراحی ها را آغاز می کنند. اگر صاحب خانه فردی است شاد بابد اطراف او هم رنگ های شاد را انتخاب کنیم.

استایل دکوراسیون

انتخاب افراد آرام و مدرن

افراد آرام با شخصیت مدرن سبک مینیمال را به هر سبکی ترجیح می دهند. افراد آرام به دنبال دکوراسیونی با رنگ های آرام و ملایم هستند. چرا که این سبک اصل نظم را در خود دارد و از هر نوع به هم ریختگی به دور است. البته افرادی که در  افکار و رفتار خود وسواس دارند نیز از این سبک ها استقبال می کنند. کمترین و تمیز ترین وسایل با روشن ترین رنگ ها که جای همه چیز دقیقا مشخص است.

استایل دکوراسیون

افراد مجلل پسند

به سراغ افراد ی می رویم که به شدتمجلل پسند هستند و زرق و برق و اشرافی گری و خانه های با شکوه درباری را می پسندند و  اشرافیت را در دکوراسیون داخلی منزلشان بر هر چیزی مقدم می دانند. برای این افراد اکسسوارهایی همچون آینه هایی با قابهای پرکار و ست کردن ویژه و خاصی برای مبلمان و کاغذ دیواری های آینه ای و مبلمان کلاسیک توصیه می شود.

استایل دکوراسیون

مقالات زیر تقدیم به شما

enlightenedراز زیبایی نورهای مخفی در دکوراسیون

enlightenedویژگی های دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

enlightenedدکوراسیون مینیمال چیست

دکوراسیون داخلی

سخن پایانی ایرانادکور

ما در ایرانادکور برای مشورت دادن به شما در کنارتان هستیم، کافیست با شماره های ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاوران ایرانادکور با شناخت خوبی که از انواع سبک های دکوراسیون داخلی خانه دارند می توانند به شما در ایده گرفتن و بدست آوردن بهترین چیدمان کمک کنند .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه