دکوراسیون

المان های دکوراسیون منزل در شیراز

المان های دکوراسیون منزل در شیراز

المان های دکوراسیون منزل در شیراز
دکوراسیون منزل در شیراز و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را از ما در تیم ایرانادکور بخواهید ، شاید ندانید تیم ما قرار است برای شما دقیقا چه کار کند ! در این محتوا به شما خواهیم گفت که خدمات ما در این زمینه چیست؟

المان های دکوراسیون منزل در شیراز را در این مقاله از ایرانادکور بررسی می کنیم ؛ اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را از ما در تیم ایرانادکور بخواهید ، شاید ندانید تیم ما قرار است برای شما دقیقا چه کار کند ! در این محتوا به شما خواهیم گفت که خدمات ما در این زمینه چیست؟

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

دکوراسیون منزل در شیراز

برای دریافت اطلاعات به روز در زمینه اجرای دکوراسیون منزل در شیراز ، مقاله طراحی داخلی در شیراز را مرور کنید.

دکوراسیون منزل در شیراز از تیم ایرانادکور 

بهترین دکوراسیون شیراز ، دکوراسیونی است که با سلیقه بسیار متفاوت و خاص شیرازی های هنر دوست و هنر شناس مطابقت داشته باشد ، بیایید با هم مروری داشته باشیم بر مهمترین المان های دکوراسیون و اهمیت و نقش آن ها.

المان های طراحی داخلی 

مهمترین المان های طراحی داخلی عبارتند از فضا ، نور ، بافت ، رنگ ، خط و سبک ؛ با چند تا از این المان ها آشنایی دارید؟ اگر می خواهید در خصوص هر یک از اجزای طراحی داخلی خلاصه ای مختصر و مفید را بدانید ، همچنان با ما همراه باشید.

المان های طراحی داخلی

فضا در دکوراسیون داخلی 

فضا به عنوان عنصری پایه ای ، کل نقشه طراحی داخلی را در خود قرا می دهد و فضا همان بوم نقاشی یک طراح است که تمام تفکرات وی بر آن نقش می اندازد.

کسی که می خواهد طراحی داخلی را انجام دهد باید با فضا ، آشنایی کامل داشته باشد ، فضاهای دو بعدی و سه بعدی را بخوبی بشناسد و تلاش کند تا با پر کردن صحیح فضا از خالی ماندن یا شلوغ شدن آن جلوگیری کند ، ایجاد تعادل در فضا ، مهمترین کار یک طراح است.

نور در دکوراسیون داخلی 

پیش تر نور ، تنها برای ایجاد روشنایی و دیدن اشیا کاربرد داشت اما امروزه نور ، یکی از زیباترین المان های طراحی داخلی است ، نور به دو صورت طبیعی و یا ساخته شده و تنظیم شده توسط انسان نقشی پر رنگ در دکوراسیون دارد ، این نور است که خلق و خوی یک فضا را شکل میدهد و محیط را دلگیر یا شاد می کند ، بر چیزی خاص تاکید می کند و یا قسمت قناسی از خانه را از دیدها پنهان می کند ، پس نور بسیار مهم است.

نور در دکوراسیون داخلی

بافت در دکوراسیون داخلی

ما در ایرانادکور و در پروژه های دکوراسیون منزل در شیراز ، به بافت ، بهای زیادی می دهیم ، بافت می تواند حس شما نسبت به یک سطح را تغییر دهد ، حسی که شما از یک بافت صاف و صیقلی دارید با حسی که نسبت به بافتی درشت و زمخت دارید کاملا متفاوت است و این تفاوت ها چیزی است که تنها یک طراحی حرفه ای می تواند آن را تشخیص داده و اجرا کند ، ما به تجربه میدانیم  شیرازی ها بافت های متضاد را دوست دارند و برای جلوگیری از یکنواختی  فضا ، دوست دارند بافت های متضادی را در فضا داشته باشند ، به همین جهت است که دکوراسیون منزل در شیراز را به خوبی می توانیم طراحی و اجرا کنیم.

بافت در دکوراسیون داخلی

بیشتر بخوانید : بهترین دکوراسیون شیراز

رنگ در دکوراسیون داخلی 

بی شک نقش رنگ را همه در طراحی خانه می دانند ، بعضی از افراد درب های خانه را به روز رنگ ها می بندند و نمی گذارند رنگ ها متنوع وارد خانه شوند و با آن ها زندگی کنند ، انتخاب دکوراسیون تک رنگ ، همان بستن درب خانه به روی رنگ هاست!

هر رنگ دارای سه ویژگی مشخص یعنی Hue ، Value و Intense است و یک طراح داخلی باید به خوبی از این خصوصیات آگاه باشد تا ترکیبات مختلف را ایجاد نماید.

رنگ در دکوراسیون داخلی

خط ، دکوراسیون منزل در شیراز

خوب است بدانید ، خطوط اشکال را به وجود می آورند و وظیفه ایجاد حس هماهنگی ، تضاد و وحدت در یک فضا را بر عهده خواهند داشت ، آنها اشکال را تعریف می کنند و به عنوان راهنمای بصری یک فضای داخلی عمل می نمایند.

خطوط بطور گسترده به سه نوع تقسیم می گردند :  افقی ، عمودی و پویا.

از خطوط و زوایا می توان برای ایجاد حس نظم قرینگی در خانه استفاده کرد.

سبک در طراحی داخلی شیراز

دکوراسیون منزل در شیراز را بررسی می کنیم ّ، سبک ، تکلیف دکوراسیون هر خانه را تعیین می کند ، سبک مدرن ، سبک کلاسیک ، سبک مینیمال ، روستیک و سایر سبک هاست که مشخص می کند شما چه مبلمانی بخرید ، چه فرشی انتخاب کنید ، چه رنگ هایی را برتری دهید و بسیاری انتخاب های دیگر را آسان می کند ، اگر کلمه سبک را در سایت ایرانادکور جستجو کنید ، مقالات بسیار بسیار زیادی را می یابید که اطلاعات به روز و بی نظیری را به شما می دهد.

سبک در طراحی داخلی شیراز

در این نوشتار از ایرانادکور تلاش کردیم شما را با المان های  دکوراسیون منزل در شیراز آشنا کنیم ، با دفتر ما در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره و بازدید ، طراحی داخلی فضاهای خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید ،  همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

نویسنده : ص.توکلی /سرپرست تیم محتوا / مهرماه 1402

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه