مصالح ساختمانی

اجرای پارکت در شیراز

اجرای پارکت در شیراز

اجرای پارکت در شیراز
نوع پوشش کف و نحوه‌ی اجرای کفپوش، می‌تواند تاثیر مستقیمی بر زیبا شدن فضا و افزایش جذابیت فضای داخل منزل ایفا کند.

پوشش کف در یک منزل مسکونی یا یک فضای اداری، تجاری و دفاتر کوچک و بزرگ دارای اهمیت بسیاری می‌باشد. در هر فضایی که انسان قرار بگیرد، در اصل بیشترین سطح تماس را با زمین و پوشش کف دارد؛ بنابراین نباید از اهمیت پوشش کف در منزل و حتی دیگر فضاها به سادگی عبور کرد.

نوع پوشش کف و نحوه‌ی اجرای کفپوش، می‌تواند تاثیر مستقیمی بر زیبا شدن فضا و افزایش جذابیت فضای داخل منزل ایفا کند. تنها نکته مهم در روند اجرای کفپوش، فقط شناخت انواع کفپوش‌ها، مقایسه آن‌ها با یکدیگر، سنجیدن شرایط خاص هر منزل و در نهایت انتخاب بهترین گزینه است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

انتخاب کفپوش مناسب برای منزل

امروزه کفپوش‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشند که هر کدام نیز دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد خود هستند. بنابراین، طراح باید همیشه در هنگام انتخاب کفپوش به تمام نکات موثر و مهم در انتخاب بهترین کفپوش دقت لازم را داشته باشد.

در حالت کلی، برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کفپوش برای منزل باید اول به سبک معماری خانه و کاربرد کفپوش توجه کنید تا متوجه شوید که چطور و کجا باید از این کفپوش‌ها استفاده کنید. مثلا برخی افراد تمایل ندارند تا از فرش در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنند؛ در این حالت، استفاده از کفپوش‌های مدرن و طرح دار می‌تواند به عنوان یک انتخاب خوب به حساب آید.

فرقی نمی‌کند که شما به تازگی در حال ساخت و ساز خانه منزل خود هستید یا اینکه قصد انجام تعمیراتی اساسی را برای منزل خود در سر می‌پرورانید. در هر دو صورت، انتخاب یک کف پوش مناسب از ضروریات در نظر گرفته می‌شود. امروزه هنگام انتخاب کفپوش برای منازل و حتی دفاتر اداری و تجاری، انتخاب‌های بسیاری پیش روی افراد است. بنابراین، تنها راه برای انتخاب یک کف پوش مناسب و عالی برای منزل فقط از طریق داشتن اطلاعات کافی صورت می‌گیرد. انتخاب بهترین برند کف پوش یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد می‌باشد.

اجرای پارکت در شیراز 1

معرفی پارکت چوبی و اجرای آن در شیراز

پارکت‌ها، به عنوان یکی از انواع محبوب و پرکاربرد کفپوش در نظر گرفته می‌شوند که دارای انواع متعددی نیز هستند. پارکت‌ها به دلیل داشتن تنوع رنگی و طرح خاصی که دارند، همیشه به عنوان جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین نوع کفپوش انتخاب می‌شوند. از کفپوش پارکت در فضاهای مختلفی استفاده می‌شود که زیبایی خاص خود را نیز به فضا می‌بخشد.

در هنگام خرید پارکت باید توجه داشته باشید که جنس پارکت نیز دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد. اگر قصد دارید تا هزینه‌ای که برای خرید پارکت در نظر گرفته‌اید، در اصل دارای صرفه اقتصادی باشد و شما نیز بتوانید مدت زمانی طولانی از پارکت در فضای منزل مسکونی خود بهره ببرید، بهتر است تا به جنس چوب استفاده شده در پارکت دقت کنید. به هر میزان که پارکت دارای فشردگی و استحکام بیشتری است، در اصل دوام و طول عمر پارکت نیز افزایش خواهد یافت.

اگر بخواهیم پارکت‌ها را از لحاظ ساختار و جنس طبقه بندی کنیم، پارکت‌ها دارای سه نوع متفاوت می‌باشند که هر کداماز آن‌ها با توجه به مواد و مصالحی که در آن به کار رفته است، دارای قیمت و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود هستند. دسته اول شامل پارکت‎های سنتی می‌باشد؛ که بر روی زمین چسبیده می‌شوند و در نهایت نیز احتیاج به سابیدن، لاک و رنگ دارند.

دسته دوم از پارکت‌ها که به نام پارکت‌های مهندسی شده در بازار موجود هستند؛ در اصل به صورت آماده و رنگ شده در بازار هستند و در محل مورد نظر مانند لمینت نصب می‌گردند. در هر دو حالت و استفادهاز هر کدام از انواع پارکت‌ها باید حتماً از یک فرد متخصص در زمینه نصب پارکت کمک بگیرید.

دسته سوم از پارکت که با نام Solid Wood نیز در بازار موجود می‌باشد؛ در اصل به صورت آماده در بازار موجود است و بر روی زمین و سطح مورد نظر با استفاده از چسب قرار می‌گیرد. در نهایت نیز این نوع از پارکت فقط به لاک نهایی در لایه رویی احتیاج دارد. از پارکت چوبی در تمامی فضاها مانند منازل، دفاتر اداری و تجاری استفاده می‌گردد و علاوه بر زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارد، دارای دوام و کیفیت بالایی است.

پارکت‌ها به دلیل داشتن ساختار طبیعت دوست و طرح و رنگ طبیعی خود باعث می‌شوند تا فضای داخلی منزل بسیار گرم و صمیمی جلوه کند و همگی از یان کفپوش زیبا در منزل خود لذت ببرند. همچنین انتخاب صحیح کفپوش برای خانه از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد. استفاده از پارکت نیز به عنوان کفپوش در منزل دارای مزایای منحصر به فرد خود می‌باشد که شامل موارد زیر می‌شود.

انتقال حس بهتر به دلیل طبیعی بودن، امکان تجزیه شدن و سازگاری با محیط زیست، ظاهری چشم نواز و طراحی مد روز، سالم ترین کفپوش جهان از نظر سلامت و بهداشت و پاکیزگی، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید. کفپوش پارکت اگر به خوبی نگهداری شود، ماندگاری بسیاری زیادی خواهد داشت. در ادامه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

اجرای انواع کفپوش در خانه

بهترین کفپوش برای خانه

فرق لمینت و پارکت چیست

اجرای پارکت در شیراز 2

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در اجرای پارکت در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را در این زمینه به شما کارفرمایان گرامی و مشتریان عزیز ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اجرای انواع کفپوش و دریافت مشاوره تخصصی رایگان می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

همچنین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم ایرانادکور بازدید نمایید و از کیفیت و نحوه اجرای کار توسط این تیم حرفه‌ای اطمینان حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای کفپوش پارکت در شیرازطراحی و اجرای کفپوش در شیرازکفپوش پارکت در شیرازبهترین پارکت در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه