مقالات تخصصی معماری

اتاق نوزاد لاکچری

اتاق نوزاد لاکچری

اتاق نوزاد لاکچری
تم‌های رنگی گرم دارای انرژی زیادی هستند و تمایل به فعالیت بیشتر را در نوزاد زنده می‌کنند.در مقابل، تم‌های رنگی سرد دارای آرامش بیشتری هستند و فضای اتاق را ساکت و آرام جلوه می‌دهند.

برای انتخاب رنگ اتاق نوزادان بایستی دقت و حوصله بسیاری داشت و به دنبال بهترین و مناسب‌ترین رنگ برای اتاق نوزاد پرداخت. بسیاری از نوزادان با رنگ اتاق خود به هیجان می‌آیند و یا اینکه احساس آرامش می‌کنند. والدین هم تمایل دارند تا به گونه‌ای با انتخاب رنگ اتاق فرزندان دختر و پسر خود تلاش کنند تا بهترین محیط را برای آن‌ها فراهم کنند؛ و به گونه‌ای نیز تلاش می‌کنند تا تاثیر جنسیت را نیز وارد تم رنگی برای اتاق نوزاد خود کنند.

در این میان تم‌های رنگی گرم دارای انرژی زیادی هستند و تمایل به فعالیت بیشتر را در نوزاد زنده می‌کنند.در مقابل، تم‌های رنگی سرد دارای آرامش بیشتری هستند و فضای اتاق را ساکت و آرام جلوه می‌دهند. تمامی این ترکیب رنگ‌ها و انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌تواند طراحی اتاق نوزاد را به سبک لاکچری جلو ببرد. البته می توان از ترکیبی از رنگ های گرم و سرد بهره برد. اما اصولا بهترین رنگ‌ها برای اتاق نوزاد در اصل رنگ‌های ملیح و پاستیلی می‌باشند.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران حرفه‌ای همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را در حوزه طراحی و اجرای دیزاین اتاق کودک در شیراز به شما عزیزان ارائه دهد.

طراحی اتاق نوزاد لاکچری

در هنگام طراحی اتاق نوزاد لاکچری باید به تمامی اصول و نکات مهم در اجرا و دیزاین کلی اتاق نوزاد اهمیت داد. ممکن است برخی تصور کنند که تا زمانی که نوزاد درکی از دکوراسیون اتاق خود ندارد، پس دلیلی نیز برای انجام این کار وجود ندارد. اما این تفکر صحیح نمی‌باشد. نوزاد به راحتی می‌تواند از تم رنگی یا سبک دکوراسیون اتاق خود احساس خوب یا بد دریافت کند. به همین دلیل، باید نسبت به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین دیزاین برای اتاق نوزاد لاکچری اقدام کرد.

رنگ، نورپردازی، مدل چیدمان عروشک‌ها و اکسسوری در اتاق نوزاد و خلاصه حتی کوچکترین آیتم موجود در اتاق نوزاد در اصل در هنگام طراحی و اجرای دیزاین کلی اتاق نوزاد تاثیرگذار می‌باشد. تلاش کنید تا از رنگ‌هایی استفاده کنید که باعث ایجاد آرامش در کودک می‌شود. کودک به راحتی این احساسات را دریافت می‌کند. در ادامه نیز شما را به دیدن این گالری تصویری زیبا از دیزاین اتاق نوزاد لاکچری دعوت می‌کنیم.

چه رنگ‌هایی مناسب اتاق خواب نوزاد است

دیزاین اتاق نوزاد

اتاق نوزاد لاکچری 20

اتاق نوزاد لاکچری 19

اتاق نوزاد لاکچری 18

اتاق نوزاد لاکچری 16

اتاق نوزاد لاکچری 15

اتاق نوزاد لاکچری 14

اتاق نوزاد لاکچری 13

اتاق نوزاد لاکچری 12

اتاق نوزاد لاکچری 11

اتاق نوزاد لاکچری 10

اتاق نوزاد لاکچری 9

اتاق نوزاد لاکچری 8

اتاق نوزاد لاکچری 7

اتاق نوزاد لاکچری 6

اتاق نوزاد لاکچری 5

اتاق نوزاد لاکچری 4

اتاق نوزاد لاکچری 3

اتاق نوزاد لاکچری 2

اتاق نوزاد لاکچری 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دیزاین اتاق خواب نوزاد در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید یا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط این تیم بازدید نمایید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه